Menu

*** نوروز سال ۱۴۰۳ بر یکایک هموطنان عزیز مبارک باد ***

آذر 1397

روش جدید مهاجرت به مناطق اطراف ونکوور با تاسیس بیزینس

اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا روش مهاجرت جدیدی را معرفی کرد که به متقاضیان این امکان را می دهد تا با تاسیس یک کسب و کار در مناطق اطراف شهرهای پور جمعیت و مرکزی استان (اطراف شهرهایی مانند ونکوور) برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. این روش که با نام مهاجرت کارآفرینی منطقه ای معرفی شده است (Entrepreneur Immigration — Regional Pilot) از اوایل سال ۲۰۱۹ به مدت محدود ۲ سال پذیرش خواهد داشت. 

در این روش متقاضیان قبل از تشکیل پرونده باید در قالب یک سفر تحقیقاتی به کانادا و شهر انتخابی خود در استان سفر کرده و طرح توجیهی قابل قبولی که نحوه تاسیس یک کسب و کار جدید در شهر مربوطه را تشریح می کند تدوین کنند. پس از تشکیل پرونده اصلی و قبولی در استان، دولت کانادا به متقاضی و تمام خانواده ایشان ویزای اقامت ۲ ساله ارائه خواهد کرد. با انجام و عملی کردن طرح توجهی پس از ورود به کانادا، متقاضی می تواند قانونا اقامت موقت خود و خانواده را به اقامت دائم تبدیل کرده و سپس شهروندی کانادا را دریافت کند.

برخی از شرایط این روش مهاجرت به شرح زیر می باشد:

  • ۳ سال سابق مدیریت
  • تملک ۳۰۰،۰۰۰$ کانادایی دارایی منقول و غیر منقول
  • سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰،۰۰۰$ جهت تاسیس یک بیزنس جدید در شهرهای واجد شرایط استان بریتیش کلمبیا
  • ارایه مدرک زبان آیلتس حداقل نمره ۴

اعضای متخصص تیم حقوقی و تجاری شرکت ایمی گلوب که خود ساکن استان بریتیش کلمبیا هستند متقاضیان محترم را در تمام مراحل تشکیل پرونده، از اخذ ویزای اولیه و همراهی در سفر تحقیقاتی، تدوین طرح توجهی قبل قبول تا اخذ ویزای نهایی همراهی و یاری خواهند کرد. برای تشکیل پرونده با ما تماس بگیرید.  

برای جزئیات بیشتر مطالب صفحه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا به روش منطقه ای (جدید! ۲۰۱۹) را مطالعه فرمایید.

 

ادامه مطلب...