Menu

*** نوروز سال ۱۴۰۳ بر یکایک هموطنان عزیز مبارک باد ***

دی 1400

بهترین روشهای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۲

 
بطور کلی بهترین روش مهاجرت برای یک متقاضی روشی است که متقاضی واجد شرایط آن روش باشد. اما بسیاری از متخصصین مهاجرت و حتی متقاضیانی که تجربه پرونده قبلی داشته اند خوب می دانند که فقط احراز شرایط اصلی برای یک روش مهاجرتی هرگز ضمانتی جهت اخذ نتیجه مثبت و ویزای نهایی نمی باشد. مواردی از جمله ظرفیت پذیرش, فرصت زمانی برای درخواست, امتیاز و کیفیت پرونده سایر متقاضیان, استانی یا فدرال بودن روش مهاجرت فقط چند نمونه از مواردی هستند که خارج از شرایط اولیه بیشتر روشهای مهاجرتی می باشد اما اگر بیشتر نه, به همان اندازه شرایط اصلی روشی مهاجرت در به نتیجه رسیدن پرونده تاثیر گذار می باشد.
پیشبینی, تحلیل و محاسبه این عوامل فرعی اما مهم بر پرونده تفاوت اصلی بین اقدام و تشکیل پرونده مهاجرت توسط وکیل یا تیم حقوقی خبره و تشکیل پرونده توسط خود متقاضی, وکلای کم تجربه یا اشخاص وکیل نما می باشد. 
 
در زیر لیست بهترین روشهای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۲ خدمت شما ارائه می گردد:
 

مهاجرت با پیشنهاد کاری (ویزای کار کانادا)

در حال حاضر بیشتر مناطق کانادا دچار معضل کمبود نیروی کار هستند. جهت کمک به کارفرمایان کانادایی دولت کانادا در قالب چند برنامه مهاجرتی اجازه استخدام نیروی کار خارجی را به کارفرمایان اعطا کرده است. متقاضیان مهاجرت از این طریق باید دارای پیشنهاد کاری از کانادا, سابقه کاری مرتبط با شغل کانادای و مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل ۵ داشته باشند. پس از ۱ سال اشتغال تمام وقت در کانادا متقاضی و کل خانواده ایشان می توانند درخواست اقامت دائم کنند. جهت اقدام از این روش مطالب این صفحه را مرور کنید.
 

مهاجرت از طریق ثبت بیزینس در کانادا (زیرشاخه C11 فدرال)

روشهای گوناگونی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و تاسیس بیزینس در کانادا وجود دارد. از کم هزینه ترین و سریعترین روشهای موجود, اقدام از طریق زیر شاخه C11 می باشد. با تشکیل پرونده به این روش, متقاضی ابتدا طرح توجیهی تاسیس یک کسب و کار را ارائه داده و پس از ورود به کانادا اقدام به سرمایه گذاری و اجرای طرح توجیهی خواهد کرد. مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل ۵ شانس قبولی را به مراتب افزایش داده و متقاضی پس از یکسال حضور و کار در کانادا می تواند جهت اخذ اقامت دائم اقدام کند.  برای کسب اطلاعات بیشتر این مطالب این صفحه را مرور کنید.
 

مهاجرت از طریق کارآفرینی استانی (زیرشاخه منطقه ای استان بریتیش کلمبیا)

متقاضیان با احراز شرایط این روش و سرمایه گذاری نسبتا کمی می توانند از این طریق اقدام کرده و همزمان با مهاجرت کسب و کار و درامد زایی نیز انجام دهند. پس از انجام تعهدات سرمایه گذاری و کارآفرینی در کانادا, به متقاضی و تمام همراهان بطور اتوماتیک اقامت دائم اعطا خواهد شد.  برای ارزیابی شرایط خود در این روش فرم ارزیابی هوشمند ایمی گلوب را تکمیل کنید.
 

ویزای تحصیلی 

پس از چند سال درصد ریجکتی بالا و تاخیر در صدور ویزای دانشجویی برای متقاضیان چند کشور از جمله ایران, به نظر می رسد صدور ویزای دانشجویی به درصد معقولی رسیده است. هرچند ویزای دانشجویی ویزای موقت است اما راههای قانونی جهت درخواست برای اقامت دائم کانادا بعد از اتمام دوره تحصیل وجود دارد. جهت اقدام با ما در تماس باشد.
 
 
ادامه مطلب...